Bilder från minidressyren DEL 1

Här kommer bilderna från minidressyren, jag kan tyvärr inte lova att det finns bilder på alla ekipage, eftersom det inte var jag som var fotograf på denna tävling! P.g.a. detta så tog det lite längre tid att ladda upp bilderna, eftersom en annan tjej hade dem :)
Bilderna kommer att laddas upp som miniatyrer, om ni vill att jag ska skicka någon av bilderna till er, så lämna en kommentar eller skicka ett mail till [email protected].
 
OBS! Det finns ingen speciell anledning till att vissa bilder är större än andra, min dator krångla trots att jag skrev att alla skulle vara lika stora.  

(Eftersom det tog så många bilder så kommer jag dela upp inläggen i två delar, del två kommer imorgon 4/10)
 
 
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Johnsson - Soya

Hej
Skulle jag kunna få alla bilderna på mig och Soya?:)
E-mail: [email protected]

Tack på förhand!:)

Svar: Skickat! kolla att du fått mailet :)
usk.blogg.se

2012-12-02 @ 22:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0